|
MBA - Manažerské vzdělávání od A do Z
1. Cílová skupina účastníků kurzu/kurzů/školení
Vzdělávací modul MBA - Manažerské vzdělávání od A do Z je určen především pro tyto profese:
- pro majitele malých a středních stavebních firem a jejich vedoucí zaměstnance,
- Daňový specialista a daňový poradce
- Finanční analytik
- Samostatný ekonom
- Ekonom
- Statistik
- Vrcholový manažer
- Odborný manažer
- Manažer
- Odborný pracovník vztahů k veřejnosti
- podnikatele, tzn. osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) bez vlastních zaměstnanců, provádějící různé stavební práce,
- Ostatní zájemci
- SŠ, VŠ
- zdravotní stav bez omezení
2. Obsahová náplň kurzu/kurzů/školení
UČEBNÍ PLÁN
Podnikatelské prostředí (Business environment)
|
Strategické řízení lidských zdrojů (Human & Knowledge resources)
|
Manažerské řízení v praxi (Managerial tasks)
|
Řízení lidský zdrojů (Managing people)
|
Podnikatelské prostředí (Business environment)
|
Manažerské řízení v praxi (Managerial tasks
|
Finanční řízení (Managing finance)
|
Využití IT technologií ve strategickém řízení (Managing information
strategically)
|
Analýza a řízení strukturálních změn ve firmách (Organisational
structures and change)
|
3. Metoda hodnocení účastníků kurzu/kurzů/školení
Na ověření získaných znalostí a dovedností bude písemně zpracována studie dle zadání.
4. Uplatnitelnost znalostí získaných absolvováním kurzu/kurzů
Získané znalosti budou uplatnitelné nejen u stávajícího zaměstnavatele, ale vzhledem k povaze i v jiných firmách a odvětvích.
Absolvent umí:
- umí definovat procesy, které se ve firmě dějí
- umí rozpoznat práci jednotlivých klíčových osob ve vedení firmy
- umí řídit tým
- umí strategicky řídit a ovlivňování inovačních a vývojových procesů.
- umí pracovat s personálem a zná základní principy v oblasti hmotné zainteresovanosti zaměstnanců.
- umí spolupracovat se správními orgány (představenstvem, dozorčí radou).
Absolvent zná:
- zná principy fungování firmy či subjektu jako celku
- zná základy podnikového managementu ve všech oblastech
- otevírá cesty v rámci zdokonalování nebo výběru směru jeho další profesní orientace
5. Přehled materiálů (i literatury) používaných v průběhu kurzu/kurzů
Literatura:
Strategické řízení: Oldřich Vykypěl, Miloslav Keřkovský, 2002
Managing people: František Hroník, 2004
Marketing podle Kotlera: Philips Kotler, 2001
Strategické řízení: Oldřich Vykypěl, Miloslav Keřkovský, 2002
Ekonomie pro strategické řízení: Miloslav Keřkovský, 2004
Etika v podnikové strategii: Ivo Rolný, 2003
Makroekonomie: Jan Klíma, 2004
|
|
|