Zavřít    
MBA - Manažerské vzdělávání od A do Z

1. Cílová skupina účastníků kurzu/kurzů/školení

Vzdělávací modul MBA - Manažerské vzdělávání od A do Z je určen především pro tyto profese:
  • pro majitele malých a středních stavebních firem a jejich vedoucí zaměstnance,
  • Daňový specialista a daňový poradce
  • Finanční analytik
  • Samostatný ekonom
  • Ekonom
  • Statistik
  • Vrcholový manažer
  • Odborný manažer
  • Manažer
  • Odborný pracovník vztahů k veřejnosti
  • podnikatele, tzn. osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) bez vlastních zaměstnanců, provádějící různé stavební práce,
  • Ostatní zájemci
  • SŠ, VŠ
  • zdravotní stav bez omezení
2. Obsahová náplň kurzu/kurzů/školení

UČEBNÍ PLÁN

Podnikatelské prostředí (Business environment)

Strategické řízení lidských zdrojů (Human & Knowledge resources)

Manažerské řízení v praxi (Managerial tasks)

Řízení lidský zdrojů (Managing people)

Podnikatelské prostředí (Business environment)

Manažerské řízení v praxi (Managerial tasks

 

Finanční řízení (Managing finance)

Využití IT technologií ve strategickém řízení (Managing information strategically)

 

Analýza a řízení strukturálních změn ve firmách (Organisational structures and change)



3. Metoda hodnocení účastníků kurzu/kurzů/školení Na ověření získaných znalostí a dovedností bude písemně zpracována studie dle zadání.

4. Uplatnitelnost znalostí získaných absolvováním kurzu/kurzů

Získané znalosti budou uplatnitelné nejen u stávajícího zaměstnavatele, ale vzhledem k povaze i v jiných firmách a odvětvích.

Absolvent umí:
  • umí definovat procesy, které se ve firmě dějí
  • umí rozpoznat práci jednotlivých klíčových osob ve vedení firmy
  • umí řídit tým
  • umí strategicky řídit a ovlivňování inovačních a vývojových procesů.
  • umí pracovat s personálem a zná základní principy v oblasti hmotné zainteresovanosti zaměstnanců.
  • umí spolupracovat se správními orgány (představenstvem, dozorčí radou).
Absolvent zná:
  • zná principy fungování firmy či subjektu jako celku
  • zná základy podnikového managementu ve všech oblastech
  • otevírá cesty v rámci zdokonalování nebo výběru směru jeho další profesní orientace
5. Přehled materiálů (i literatury) používaných v průběhu kurzu/kurzů

Literatura:
    Strategické řízení: Oldřich Vykypěl, Miloslav Keřkovský, 2002
    Managing people: František Hroník, 2004
    Marketing podle Kotlera: Philips Kotler, 2001
    Strategické řízení: Oldřich Vykypěl, Miloslav Keřkovský, 2002
    Ekonomie pro strategické řízení: Miloslav Keřkovský, 2004
    Etika v podnikové strategii: Ivo Rolný, 2003
    Makroekonomie: Jan Klíma, 2004
    (C) Copyright 2024